lørdag 1. januar 2011

Mamma, kan eg få kjeks? nei - Kan eg få gåtteri???

Jah... da spørs det om ikke noen små Troll har knukket koden... Aksel var ganske snopesyk i går tydeligvis :-)


Tror kanskje jeg kan telle 5 ganger at de har fått spise snop. Her går det i bokstavkjeks, gullfisker, rosiner og popcorn. Ser ikke noen grunn til å introdusere noe utover det så lenge de er så små. Får noen kommentarer innimellom fra folk når jeg sier at vi ikke gir dem noe annet en nevnte over, men jeg synes ikke at det har noe som helst hensikt...

I går kom altså Aksel med dette spm litt ut av det blå. Jeg sa nei til begge deler, og det var greit det... en så lenge...

Vet jo ikke om han egentlig vet hva han faktisk spurte om, men et sted må han ha fått det fra.. sikkert bhg...

Enn så lenge har han fått dilla på frossen amerikansk grønnsaksblanding, og det kan da ikke være så ille :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar