mandag 24. januar 2011

Jeg har meldt Trollungene på en TV2 konkurranse

For noen uker siden så jeg og Trollfar på Tid for hjem på TV2 hvor de annonserte følgende konkurranse:
Send inn et bilde av noe du har laget selv.
Trollfar kom selvfølgelig med den geniale kommentaren at "vi kan jo sende inn et bilde av Trollungene - blir jo ikke mye bedre arbeid en det"
Så sagt så gjort: her er linken for vårt bidrag til konkurransen og her er bildet jeg brukte.


Jeg håper vi får noen stemmer da. Det hadde vært utrolig gøy, og så har jeg vel INGEN forhåpning om å vinne for det finnes så mange gode stemmesankere der ute, men gøy å være med lell :-)

2 kommentarer:

  1. Mange bra ja, men jeg må si at deres bidrag er fantastisk. Ikke mange som kommer på det. Jeg registrerte meg iallfall så jeg fikk stemt.

    SvarSlett
  2. Søte deg, Løm! Tusen takk :-) Man vet jo aldri og både peis og nytt gulv hadde kommet godt med!!

    SvarSlett