tirsdag 16. november 2010

Aksel gråter

I disse dager er det stortsett umulig for Trollmor å sitte med pc`n uten at Aksel kommer løpende og sier "Kan se Aksel gråter????"

Og da er det bare for mor å finne frem klippet. Opp på fanget til mamma, og så sier han "det tar litt tid" - for jeg må jo FINNE det klippet som jeg burde lagt til som "favoritter" for lenge siden :-)

Og så ser vi på Aksel gråter. Det er like morsomt hver gang for han blir helt alvorlig og så sier han "nei og nei... så så lille Aksel" med verdens nydeligste trøstestemme.
(og siden jeg endelig har skjønt hvordan jeg legger ut filmklipp så blir det nok en del av dem fremover også)

Siden ingen sikkert har så utrooolig behov for en skikende baby på pc`n sin så erklærer jeg dette for ett av de inleggene som absolutt er mest for meg - eller rettere sagt mest for Aksel :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg får ikke til å se videoen? Får melding om at den er privat...
    Ps, liker bloggen din! :-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk!! GUD som jeg skvatt, her sto lyden på fullt!! Og jeg fikk flashback til barseltida :O.
    Skjønner trollungene at det er DEM på film og bilder? Jentene her sier bare baby til alt som er baby, de skjønner ikke at det er film og bilder av dem selv.. hehe..

    Aaah, gleder meg til flere filmer - det er så moro å se litt live action!

    SvarSlett
  3. Dobbelstas - takk for koselig kommentar. Har fikset videoen nå, men ser jeg riktig på bloggen din så trenger du neppe å se det klippet. Du har vel nok av den slags akkurat NÅ hihi. Kjempe fin blogg du har også!!

    Renate - hihi.. flashback DELUX!!! Tror faktisk at Aksel forstår at det er HAN som er på filmen.
    Blir nok mange filmer fremover. Genial måte å forevige de små klippene på :-)

    SvarSlett