fredag 26. november 2010

Hørt i barnehagen...

Gjennfortalt samtale mellom Aksel og Hildegunn som jobber på avdelingen hans:

Aksel: Hildegunn vil du være med meg på restaurant?
Hildegunn: klart jeg vil! Hva skal vi spise da?
Aksel: ost og brokkoli og sos
Hildegunn: men Aksel, hvem skal betale da?
Aksel: EEEEG!!!
Hildegunn: men har du penger da?
Aksel: eg har KORT!!!

Om lørdagene går vi gjerne en liten tur på butikken og kjøper en bolle eller noe, og gutta er veldig opptatt av at vi må betale for ellers er vi TYV!!
Og jeg pleier nok gjerne å bruke "eg har kort" selv

Bare å passe på hva man sier skjønner jeg.... :-)



4 kommentarer:

  1. Hihi... barna får med seg sååå mye. Her en dag snakket vi voksne oss imellom om pappaen i huset som skulle få seg briller for første gang. Dagen etterpå fikk personalet i avdelingen advarselen fra Lillesøsteren: " Det er ikke sikkert dere vil kjenne igjen pappa når han kommer neste gang"...

    Skjønne små du har! Og fin blogg :)
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hei Tonje, tusen takk for kjempe koselig hilsen. haha :-) så herlig med brillene!

    Nå må jeg inn å snike på bloggen din!
    Håper du også har hatt en fin helg!

    Klem fra Trollmor

    SvarSlett
  3. Fantastisk samtale. Hehe, greit å vite hvor raskt unger fanger opp ting. Skjønner at jeg likegjerne kan begynne å tenke på hva man sier allerede. Hehe

    SvarSlett
  4. Kjekt med gentlemen med kort *fnis*

    SvarSlett