tirsdag 23. november 2010

Lisa værte skolen

Det er ikke tvil om at vi har en sangfugl i hus. Aksel overrasker stadig med sine briljante opptredner både på piano og med sang.
Jeg er helt overrasket over hvor mange sanger han kan.

For tiden går det mye i Lisa værte skolen, Tre små apekatter og Ro Ro til Fiskeskjær.

Thomas derimot er ikke så veldig glad i å synge, men Rappe - det kan han. Må få filmet en seanse med han også. Snakk om motsetninger i det meste av deres liv :-)

Og hva er vel mer naturlig en å dele en opptreden med dere. Her er Aksel med både piano og sang.

Tror den gutten skal få en gitar til jul.

(og hvor han har fått de flotte sang prestasjonene fra er et mysterium for både meg pg Trollfar :-D )

4 kommentarer:

  1. Det er jo to fantastiske entertainere du har, på hver sin måte og med hver sine talenter! Så moro!! Må si Aksel er flink til å synge, den lille store trollungen.. Pernille er sangfuglen her, nå er det Postmann Pat og Bæ bæ lille lam som er stas, jaja man får vel bare glede seg til piano, blokkfløyter og trommesett må kjøpes inn!! :/

    Flott video!!

    SvarSlett
  2. Hei på deg. Jeg elsker bloggen din. Fantastisk med filmsnutter og masse flotte bilder. Tror jeg må prøve å knekke filmsnuttkoden jeg også.
    Gutta dine er så vannvittig herlige. Gleder meg til mine begynner å prate, gå, løpe og sjarmere ennå mer. Men alt til sin tid. Deilig å følge med bloggen din.

    LØM

    SvarSlett
  3. LØM: Tusen takk for den kjempe koselige meldingen. Det varmer!
    Blir nok en del film og lyd nå fremover etter at jeg "knakk" filmsnuttkoden, jeg også. Er utrolig gøy å kunne samle ting på ett sted.

    Hvis du trenger hjelp vedr. å poste film må du bare rope ut så kan jeg prøve å hjelpe deg.
    (du kan jo begynne allerede nå med å forevige en skrikende baby- som Aksel hihi)

    SvarSlett
  4. RENATE:
    Du får få noen filmsnutter på bloggen din. Gleder meg til å se talentet ditt. Om 10 år blir det DG treff med unger, talentiadeshow og full pakke haha :-D
    Bortsett fra blokkfløyte så tror jeg at jeg skal overleve det meste :-P

    SvarSlett