søndag 5. september 2010

Min lille hjelper......



Aksel har siden tidenes morgen vært utrolig flink å hjelpe meg med huslige sysler. Spesielt det å vaske klær. Han fyller opp med tøy, klarer å lukke døren, si at vi må ha vaskepulver og skylleMIDD og han trykker på knappen for å starte den.

Når klesvasken er ferdig drar han ut alle klærne og så må han skjekke om det er flere klær igjen. Da er det hele overkroppen inn i maskinen og snurre på trommelen til alle små sokker og annet er tatt ut. Så kommer det et fornøyd "no e de tomt, mamma".

Så vakre gutten min: keep up the good work and may the spirit never leave you!!!!

15.10.2009
02.08.2010


3 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke om Aksel ser dette, men jeg gir ham stående ovasjon!

    SvarSlett
  2. Flinke Aksel !! Bra du lærer ham opp tidlig, det setter nok fremtidig samboer pris på :-)

    SvarSlett
  3. Hihi... skryt skal herved overbringes ved middagsbordet i dag!!
    Takker på vegne av min flinke vaskehjelp ;-)

    SvarSlett